”Att leva i nuet handlar om att välkomna förändring och utveckling. Vår nya logotyp är inte bara en visuell förändring; den är ett löfte om att vi alltid strävar efter att bli bättre och möta behoven hos våra kunder, kandidater, konsulter och medarbetare på bästa sätt ”, säger Erik Wennhall, VD, Gazella.
I en värld som ständigt förändras, där nya trender och teknik framträder i en allt snabbare takt, står det klart att den enda konstanten är förändring.
”Den uppdaterade visuella identiteten vi presenterar idag är inte bara en uppdaterad kostym. Det är ett viktigt steg framåt, en spegling av vår vilja att ligga i framkant. Den representerar vår förmåga att anpassa oss, att vara flexibla och att våga tänka nytt. Den förmedlar vår strävan att alltid vara relevanta, att tala med vår tid och att resonera med morgondagens publik”, avslutar Soraya H. Contreras, Chief Marketing Officer, Gazella.
Det evolutionära spåret i en varumärkesidentitet bygger på en naturlig utveckling av vår egen identitet. Ett samtida uttryck som andas snabbhet och precision samt cementerar Gazella som ledare i vår bransch.
Vi tackar våra medarbetare, kunder och partners för deras stöd och ser fram emot en fortsatt framgångsrik resa tillsammans.
För mer information, besök vår webbplats på www.gazella.se.